lunes, 26 de noviembre de 2012

Presentació del blog

Aquest blog ha estat realizat per seguir a la comunicadora Pilar Rahola, ja que és una tasca que hem de realitzar per a la classe de TIC de l'Univeritat Ramon Llull (Blanquerna).
En ell, anirem introduint les diferents aportacions que fa, així com les diferents tasques realitzades ja siguin a la ràdio, televisió, llibres, etc.
També ho aprofitarem per mencionar totes les vies tecnològiques que utilitza per fer arribar els seus missatges com ara Facebook, Tuenti, Twitter, pàgines web...

Les alumnes que desenvoluparem aquesta tasca som: Marta Carbó, Gemma Cabrero, Laura Fuentes, Sandra Fumero, Marina Garcia i Cristina Gómez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario