lunes, 17 de diciembre de 2012

Conclusió

Per finalitzar el bloc, volem dir que la Pilar Rahola és una molt bona comunicadora, ja que hem pogut entendre tots els articles amb molta claredat i té una molt bona coherència.
Durant el temps en que l'hem estat seguint hem pogut obserbar que tracta sobretot de temes d'actualitat política. Decantant-se clarament cap a les esquerres. A part dels articles que ha escrit ella i dels videos en que ha parlat en tertúlies. També ha públicat molts articles d'altres persones sobre els que comparteix els mateixos pensaments.


ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT! MOLTES GRÀCIES.

No hay comentarios:

Publicar un comentario