La democràcia és permetre tot allò que l'enriqueix, però també és prohibir allò que la destrueix. No es por permetre la "llibertat" de l'esclavatge
Gaspart veu la llum...
Pere Casaldàliga, amb 84 anys i malalt de Parkinson ha hagut d'anar-se'n de Sao Fèlix a petició de la policia federal amenaçat de mort per defensar la Terra dels indis
Xavante. DIU: "no n'hi ha prou en ser creient. També cal ser creïble"
Nota de solidariedade a Dom Pedro Casaldáliga
Memoria de 500 años de una ingrata Sefarad a la que nunca han dejado de amar a pesar de que no los ama
El Turquito de Beersheba
Quim Masferrer no té por: que ens enviaran els tancs ?
No hay comentarios:
Publicar un comentario